duminică, 12 septembrie 2010

Romania = Absurdistan sau cum vreau eu [r]evolutie

Maine este ziua cea mare. Momentan suntem in stres cu operatia, cu spitalul..etc. Am trecut pe la Cuza Voda sa intreb care sunt orele de vizita. Am primit un raspuns sec (romanii dau numai raspunsuri seci): la femeile operate la sani etc, etc....sunt ore de vizita, la femeile care au nascut nu sunt ore de vizita! WTF? Ca sa coboare sotia afara si o sa o vedeti (asta daca isi revine pana a doua zi de la cezariana). Si copilul cum il vad? Ca el ramane in spital. O sa il vedeti cand se va externa. Eeei pe ma-ta?!
Dupa ce ca cezariana trebuie platita (500 lei dati pe chitanta) plus rezerva (3 zile), n-am voie nici sa vin in timpul orelor de vizita la spital. Spital care observ ca e mosia   "zanei blonde". Oare spaga ma poate ajuta sa intru sa imi vad sotia si copilul in ciuda "politicii spitalului"?
Asta-i una.
Doi: maine la ora 7:15 trebuie sa fie in sala de operatie...ca de la 9, APA VITAL opreste apa in zona si trebuie facuta operatia pana la ora respectiva. Pai cum vine asta? Spitalul nu are o rezerva de apa? Depinde doar de "rajaci"? Cretina treaba ...nu? Se foloseste apa minerala in schimb? Sau trebuie sa vina lumea cu apa de acasa?!
Trei: cred ca am un inceput de ulcer...facut in astia trei ani de zile de cand am inceput sa am oarece treaba cu diverse institutii publice incompetente.
Sper sa fie bine maine...ca sa nu fiu nevoit sa ma tiganesc si sa o dau perversa.

Sa ne auzim cu bine. Maine o sa fiu tatic :)
PS: a observat cineva ca "romania" ca si cuvant a devenit putin penibil?

Un comentariu:

fotografiasi spunea...

felicitari pentru titlul de tatic