duminică, 2 noiembrie 2008

Orange sau un cretin fara minte?

M-am culcat tarziu pentru ca am tot incercat sa termin de taiat si lipit pozele...se pare ca mai am putin. Multa munca...Dar nu asta e treaba. La 7 jumate ma suna un imbecil ca el e de la Orange Romania si ca daca numarul meu este de abonament. Ii spun ca nu..si inchide fara sa spuna nimic. Rupt de somn, cu ochii in gura...am incercat sa ma culc din nou...dar de unde naiba. L-am sunat pe respectivul imbecil de la Orange de 6 ori. Imi dadea ocupat. Apoi m-a sunat el. L-am intrebat cine este, si daca e normal la cap de suna la ora 7, duminica dimineata. Ofuscat imi zice ceva de nu stiu ce tombola de sambata si ca el trebuie sa fie la servici. Ca deja e 8 si 4 minute.  Sa zicem ca era Orange. Sunt atat de cretini incat sa sune lumea duminica dimineata la ora 7? Mai ales ca nu am participat la nici un concurs, tombola sau alte tampenii de genul. Si pana la urma...e 7 dimineata ce mama dracului. Sa zicem ca nu era de la Orange. Atunci o fi un dobitoc care nu are parte de nimic noaptea si ca sa reziste in lumea lui mica si intunecata suna la nimereala, poate poate ii raspunde cineva si mai aude un glas de om. In ambele cazuri ma doare direct in *******, putea sa fie si tata lui Emonel - inghitind lame- sau mama Orange-ului, sa fi castigat nu stiu ce rahat, e totusi 7 dimineata. Daca am castigat ceva...ipotetic spus, premiul nu pleca nicaieri, si putea fi acolo si la ora 10. Asa ca tind sa cred ca dobitocul mic, probabil impotent se tine de glume in mica lui lume intunecata si uscata. 
PS: am si numarul idotului: 0744218692

Niciun comentariu: