marți, 22 aprilie 2008

Sport "ecstrem"



Am fost in dupa amiaza asta pana in Carfour. Cu tramvaiul 7. Mare greseala. Am asteptat in statia de la gara vreo 10 minute pana sa apara. A luat curba incet, cu scartait puternic de fier pe fier. Alecs a compostat biletul si ne-am asezat. La nimereala ce e drept, ca nu ai cum alege un scaun mai curat, toate sunt la fel, roase, murdare si pline de guma. Ma gandeam ca nu as dori sa fiu "reporter la fata locului" daca deraieaza si tramvaiul asta. Nu a deraiat. Dar nici mult nu mai avea. Deloc aglomerat, inainta ca melcul pe portiunile periculoase, scrasnind rotile pe linia sinusoidala - ca dreapta nu mai e de mult. La viteza putin mai mare, incepeau palpitatiile, zgomotul infernal facut de roti pe sina crapata din metru in metru ma cam enervau. Dar am rezistat pana in Baza 3. Glumeam spunand ca ar trebui trecut la CV: "sport extrem cu tramvaiul prin Iasi".
La intoarcere am gresit statia. Am asteptat jumatate de ora in statia de peste strada, pe cand tramvaiul 7 intoarce exact la Baza 3 - capat de linie - si nu la Tutora. Ne-am amuzat de prostioara facuta si am reusit intr-un sfarsit sa ne urcam in 7. Putini oameni si acum. Am tras cateva cadre cu 2 calatori, scaunele goale, si monotonia tramvaiului. In statii e o liniste de mormant. Nimeni din cei 5-6 calatori nu scoate un sunet. Cred ca asteapta cuminti sa ajunga fiecare la casele lor. Probabil oboseala si grijile ii apasa. In Podul de Piatra a inceput curba periculoasa - vesela pentru mine. Scartait continuu apoi viteza moderata. Am ajuns si in statie. Am coborat si tramvaiul a luat-o de la capat.

Niciun comentariu: