marți, 15 aprilie 2008

Alb-Negru




Am reusit ieri sa ajung la curs. S-a facut pe acoperis. A fost interesant. Imi place gandirea lui Dan. Chiar il admir. Am facut niste fotografii de pe acoperis dar doar alb negru sa nu iasa noise prea mult. Cursul viitor vom iesi la pozat prin parc, tema libera, si cred ca o sa comentam ce am facut fiecare. Sper macar o poza sa fie fotografie. Nu vreau mai mult. O sa incerc sa fac fotografii fara sa ma uit ce a iesit. Sa le gandesc, sa setez aparatul si apoi sa descarc acasa. Exact ca la un aparat pe film. Simt ca ma pierd in "mitraliat". Vreau sa vad si apoi sa fac. Am inceput sa setez aparatul in functie de lumina fara sa mai fac poze de proba. Le nimeresc deseori. Daca nu sunt sigur...pun mai mult si apoi mai putin. Inteleg fotografii ce zic :)
Ma gandeam asta-noapte ca as vrea sa fac ucenicie la un fotograf, sa invat pe film, revelatori si altele. Ma gandeam sa ma las...dar atunci ar fi exact ca si alte lucruri pe care nu le-am terminat niciodata. Poate e timpul sa duc pana la capat ce imi place. As vrea sa am timp liber, putin mai mult, macar sa ies sa fotografiez de placere. Mi-as da demisia...dar imi place prea mult ce fac. Asa ca ma tin de treaba in continuare cu aceasi "patima". Cred ca sunt printre putinii care se duc la servici de placere. Chiar si cu o ora mai devreme :D
Astept sa vina weekend-ul, poate ies cu prietenii la fotografiat. Momentan doar ploua. Si trebuie sa ies la pozat. Sper sa fie peisajul mai fain decat in oras.

Niciun comentariu: