vineri, 16 ianuarie 2009

NE VREM BANII MUNCITI !!!!

Dupa ce ca am fost anuntati, nu pe ultima suta de metri, ci pe ultimul metru ca nu mai avem loc de munca, acum nu primim nici banii care ni se cuvin. Trebuia sa primim banii pe 15 si pe 26.  S-a anuntat ca ii primim astazi, dar se pare ca teapa a mers din nou. Nu cerem nimic mai mult...ci doar banii pentru care noi i-am muncit. M-am cam saturat sa fim luati de fraieri. Nu este destul ca am pozat ca fraierul, in afara indatoririlor de serviciu, toate porcariile patronului pe gratis. Am stat si am pozat sarbatorile liliacului pentru niste bani care mi-au fost promisi si nu am primit nimic. Am inghitit fitzele unor "popularisti" care vroiau poze pentru copertile unor albume pe care nu le vor cumpara nimeni. Am pozat aiurea niste pagini dintr-o carte de oaspeti dupa bunul plac al patronului. M-am saturat sa fac lucrurile pe gratis. Nu am fost angajat al ONYX-ului ca sa fiu fotograful carciumei. Fotoreporter inseamna altceva. Am pierdut noptile pentru niste subiecte comandate, subiecte de doi bani cu zero interes. Vin cu o propunere: sa traiasca domnu' patron cu salariul minim pe economie o luna de zile, neluat la timp si sa ne spuna si noua cum este. Trebuia sa primim salariile inaintea Sarbatorilor, dar am luat teapa. Fiecare a facut Sarbatorile cu ce i-a mai ramas de luna trecuta. Sper sa ii fi ramas in gat masa de Craciun si de Revelion domnului patron.
Iar acum ne vrem banii pentru munca noastra. Si nu la Pasti, ci la timp. Nu stiu daca sa ma chinui cu o plangere la ITM...o sa vad saptamana viitoare.

Ne vom vedea toti cei de la JDE luni la ora 16:00 in fata redactiei sa hotaram ce si cum facem. Inclusiv cei care si-au gasit loc de munca.


 

4 comentarii:

stirista spunea...

Imi pare sincer rau pentru voi... Pe unii dintre voi va stiam si chiar am scris un material referitor la ceea ce vi s-a intamplat la inceputul lui ianuarie. Din pacate, atat ITM, cat si celelalte institutii ale statului nu fac nimic, decat daca au un interes sau "ponturi" folositoare. Domnule fulop, domnule tanasievici, nu face nimeni nimic de la dvs? patronul poate face orice in romania? da banii cand vrea el, cum vrea el sau nu-i mai da deloc? nu se sesizeaza oare nimeni? daca nicio institutie abilitata nu reactioneaza la asa ceva, atunci orasul asta e pierdut!

czavastin spunea...

George, solutia este una foarte simpla: vorbim cu un avocat si-l dam in judecata la Tribunalul Muncii (asta in cel mai rau caz).
Oricum, solutii de genu' "sa manifestam in fata la Onyx" sau alte de astea nu cred ca isi au rostul.
Nu va veni nicio televiziune (garantez asta) sau chiar daca ar veni nu vor apare pe post (astia se stiu intre ei si corb la corb nu-si scoate ochii).
Sa speram ca nu este chiar atat de nesimtit (a dovedit de multe ori ca este, da' in fine) si ca se va achita de datorii.

George Vintilă spunea...

Salut Cristi. Era vorba sa ne intalnim sa luam o hotarare...si locul intalnirii: in fata la redactie. Nu-i vorba de manifestari la onyx. Oricum..la spelunca aia nu mai calc. Daca nu vrea si nu vrea...recurgem la solutia cu tribunalul muncii.

czavastin spunea...

Ne intalnim, nu-i problema. Dar sa discutam ce?
Ce hotarare?
Ce poti face cu exceptia actionarii in instanta?
Si oricum, eu cred ca e devreme sa luam o decizie acum.
Eu cred ca ar trebui sa asteptam inca o saptamana dup care sa-l dam in judecata. Simplu.